середу, 24 березня 2021 р.

10 клас 24 - 25.03.2021 р. Громадянська освіта

 24 - 25.03.2021 р.

Тема уроку: Ринок праці

Учасники ринку праці: роботодавці і наймані працівники. Поняття професії, спеціальності,  кваліфікації працівника. Заробітна плата як дохід найманого працівника. 

Практичне заняття «Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме».

1. Перегляньте урок за посиланням та виконайте письмово завдання №5!!!

2.  Практичне заняття «Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме».

Очікувані результати:
-давати визначення поняттям «попит на ринку праці», «резюме»;
-розуміти відмінності між потребами, бажаннями і можливостями людини;
-аналізувати чинники попиту і пропозиції на ринку праці;
-складати власне резюме;
-усвідомлювати необхідність навчання впродовж життя;
-знати, що запорукою успішної професійної діяльності є зважена самооцінка власних здібностей та талантів.


Завдання ( фото-звіт письмових завдань №3, 4, 6, або в форматі MS-Word на svetapetrenko2508@gmail.com  до 31.03!!! ):
1. Ознайомтесь з асоціативними кущами:
Попит на ринку праці:
-щось пропонувати;
- когось потребувати;
- необхідні спеціалісти;
- потрібна робоча сила.
Резюме:
- документ;
- анкета;
- коротко про себе;

- анкета своїх особистих професійних якостей.
2. Працюємо з електронним ресурсом. 
Відкрити посилання та знайти інформацію «Робота в 

Україні по рубриках».
https://rabota.ua/вакансии

https://www.work.ua/jobs/?ss=1&advs=1.


3. Скласти перелік 5 найбільших пропозицій сфер роботи за кількістю оголошень.

4. Проглянути декілька оголошень роботи у цих сферах і виокремити умови прийняття на роботу та необхідні якості для робітника.

5. Додаткова інформація ↷

Структура резюме
Резюме, як правило, вміщується на 1–2 сторінках і включає такі блоки:
Контактна інформація
Ім'я й прізвище (по батькові можна опустити).
Адреса (повністю, включно з індексом).
Телефон (домашній, контактний, робочий із кодом міста; робочий телефон вказується лише в тому випадку, якщо у вас є можливість досить вільно спілкуватися на робочому місці).
Адреса електронної пошти (якщо у вас ще немає особистої поштової скриньки, перед розсиланням резюме обов'язково створіть її).
Мета (не обов'язково, але бажано): коротка інформація щодо того, яку посаду ви хочете отримати й чому ви претендуєте на неї (не більше 6 рядків, а краще 2–3). Якщо резюме відправляється на конкретну вакансію, то замість мети пишеться назва або код цієї вакансії. Якщо у вас кілька різних цілей, можна скласти два-три варіанти резюме. Краще зробити декілька сфокусованих на різних аспектах резюме, ніж одне загальне.
Кваліфікація. Коротко вказується найбільш важлива для потенційного роботодавця інформація про ваші професійні навички, сильні сторони й досягнення.
Досвід роботи вказується у зворотному хронологічному порядку (спочатку зазначається останнє місце роботи). Це найважливіший блок резюме, у якому описується професійний досвід (як правило, за останні 10 років) за такою схемою:
назва компанії;
напрям діяльності компанії;
строки роботи;
посада;
посадові обов'язки;
професійні навички й досягнення.
Під час опису ваших досягнень використовуйте дієслова дії, такі як розвивав, заощадив, збільшив або скоротив.
Освіта. Чим більше пройшло часу після закінчення навчального закладу, тим менше місця цей пункт повинен займати в резюме; для випускників і студентів варто розміщувати його перед попереднім, оскільки якщо і є досвід роботи, то він менш значний. Можна повідомити про нагороди, підкреслити ті вивчені дисципліни, які відповідають вашій меті. Також варто згадати про додаткову освіту: курси, семінари, тренінги, стажування тощо.
Додаткова інформація: володіння іноземними мовами й комп'ютером, наявність прав водія, членство в професійних організаціях тощо (хобі варто згадувати тільки в тому випадку, якщо воно тісно пов'язане з бажаною роботою).
Рекомендації. Вкажіть можливість надання рекомендацій.
Про що не треба писати в резюме
Не треба вказувати або включати в резюме:
всю вашу трудову біографію (насправді вашого потенційного роботодавця цікавлять тільки останні 3–5 місць роботи й період не більше 10 років);
ваші фізичні дані й опис здоров'я;
ваші слабкі сторони;
причини, через які ви пішли з роботи;
рекомендаційні листи або імена людей, які можуть вас рекомендувати (підготуйте цей список окремо, він може знадобитися на співбесіді).
Яким повинне бути резюме
При складанні резюме варто пам'ятати про такі принципи:
Структурованість. Уся інформація в резюме має викладатися в певній послідовності й відповідати обраній формі.
Вибірковість. Обмірковуючи своє резюме, насамперед визначте його мету, тобто вирішіть, яку роботу ви хочете одержати. Проаналізуйте свій професійний досвід і виберіть із нього тільки те, що чітко відповідає встановленій меті. Вибірковий підхід вбереже ваше резюме від зайвої, непотрібної інформації.
Об'єктивність. Описуючи свій досвід і навички, будьте реалістичні й об'єктивні. Ви повинні бути готові обґрунтувати все, що вказали в резюме.
Стислість. Обсяг резюме не повинен перевищувати двох сторінок, тому інформацію необхідно викладати коротко, наголошуючи на найбільш важливих для роботодавця моментах.
Конкретність. Потрібно бути гранично конкретним у виборі формулювань.
Активність. Не будьте багатослівні й уникайте пасивних форм. Підкресліть досягнуті результати, використовуючи дієслова дії.
Позитивність. Віддавайте перевагу позитивній інформації перед негативною.
Акцент на досягненнях. Зосереджуйте увагу на ваших досягненнях.Намагайтеся не використовувати займенник «я».
Приклад резюме:
Алієв Олександр Григорович
(Oleksandr G. Aliyev)
Фото в резюме юристаДата народження: 28.03.1976
Місто: Миколаїв
Моб. телефон: +38 (000) 000 00 00
E-mail: 0000@gmail.com
Ціль: Заміщення вакантної посади юриста.
Освіта:
вересень 1995 р. – червень 1999 р., Національна академія внутрішніх справ м. Харків, факультет «Юриспруденція», спеціальність «Юрист», диплом бакалавра (денна форма навчання).
вересень 1999 р. – червень 2000 р., Національний економічний університет м. Київ, факультет «Юриспруденція», спеціальність «Юрист», диплом спеціаліста (заочна форма навчання).
Додаткова освіта:
червень 2006 р. — Тренінг «Ділове листування», «ТренінгЦентр», м. Миколаїв.
січень – квітень 2008 р. — Курси німецької мови, «Welcome to Germany», м. Миколаїв.
липень 2009 р. – Тренінг «Навички ділового етикету», м. Миколаїв.
Досвід роботи:
Юрисконсульт
червень 2000 р. – вересень 2001 р. ТОВ «Глобал Експерт», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
— представлення та захист інтересів клієнтів компанії в судах загальної юрисдикції та арбітражних судах;
— усні та письмові консультації клієнтів роботодавця, загальноправова робота;
— розробка та затвердження типових форм договорів;
— експертиза договорів;
— супровід договорів, ведення переговорів з контрагентами;
— повний юридичний супровід діяльності компанії.
Юрист
вересень 2002 р. – березень 2014 р. юридична фірма «Право на Захист», м. Миколаїв.
Функціональні обов’язки:
— консультування з правових питань;
— участь в судових засіданнях в судах загальної юрисдикції та арбітражі;
— представлення інтересів громадян і юридичних осіб;
— судові спори пов’язані зі стягненням заборгованості, пені, неустойки в ході виконання договорів;
— оскарження дій і рішення державних органів, а також суперечки в області застосування трудових, сімейних, житлових правовідносин.
Юрисконсульт
березень 2014 р. – травень 2015 р. будівельна компанія «МиколаївГрад», м. Миколаїв.
Функціональні обов’язки:
— юридичний супровід діяльності організації;
— договірна робота;
— претензійно-позовна робота;
— консультації персоналу з питань чинного законодавства;
— представництво інтересів компанії в суді;
Головний юрист
травень 2015 р. – серпень 2017 р. агентство нерухомості «Еліт Хаус», м. Миколаїв.
Функціональні обов’язки:
— проведення операцій з нерухомістю та земельними ділянками;
— правова експертиза договорів,
— реєстрація юридичних осіб, внесення змін до статутних документів;
— правовий супровід угод;
— претензійно-позовна робота, представлення інтересів компанії в судах загальної юрисдикції, арбітражних судах,;
— підготовка документації до проведення тендерів,
— керівництво відділом (5 чол.).
Професійні навички:
— володію комп’ютером (MS Office (Excel, Word); СПС «КонсультантПлюс» і «Гарант»; інтернет);
— знання законодавства України;
— навички ведення договірної роботи;
— уміння проводити переговори;
— навички ведення повного правого забезпечення діяльності організації;
— навички ведення претензійно-позовної роботи;
— досвід комплексного юридичного супроводу діяльності організації;
— досвід представлення інтересів клієнтів в різних інстанціях;
— навички складання різних юридичних документів;
— досвід колективної роботи;
— досвід роботи на керівних посадах;
— досвід досудового вирішення конфліктів інтересів;
— Знання мов: українська — рідна; російська – вільно володію; німецька – середній рівень.
Особисті якості:
Відповідальність, чесність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, пунктуальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: не одружений.
Діти: так.
Водійське посвідчення: так.
Можливість відряджень: так.
Хобі: волейбол, теніс.

 6. Спробуйте написати своє резюме при влаштуванні на роботу в літній період (вид роботи оберіть самостійно!!!)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тести з теми "Козацька Україна в 50-80 рр. 17 ст."

 Покликання №1  https://zno.osvita.ua/ukraine-history/tag-kozacka_ukrayina_v_xvii_st/  Покликання №2  https://test.izno.com.ua/tema-ukrayins...