21.10.2020 р.
Тема уроку: Практична робота: «Укладання порівняльної таблиці «Україна в програмних документах українського, польського і російського національних/визвольних рухів»»
МЕТА: 1. узагальнити програмні положення та ідейні засади діяльності Кирило-Мефодіївського братства та товариств загальноросійського і польського визвольних рухів, їх роль в історії України;
2. виявити розбіжності в цілях українського, російського і польського рухів на території під російської України;
3. формувати вміння укладати узагальнюючі історичні порівняльні таблиці; вміння аргументувати власні судження
1. Вставте потрібне в реченні (1 бал)
Протягом 1-ї половини ХІХ ст. в розвитку міст сталися зміни, пов’язані з початком ___________ революції. Найбільшим містом стало(-в) місто ___________ , основним джерелом процвітання якого стала _____________.
2. Серед наведених суджень виберіть правильні відповіді (2 бали)
Місцеве українське населення Правобережжя під час польського повстання:
А)підтримало повстанців; Б). допомагало уряду придушити повстання; В). зберігало нейтралітет
3. Установіть відповідність між поняттями та їх
тлумаченнями (0,5 балів за кожну пару)
код |
поняття |
код |
тлумачення |
1 |
уніфікація |
А |
представники
торгівельно-візницького промислу в ХVІ-ХІХ ст. |
2 |
панщина |
Б |
система дій
направлених на оновлення та удосконалення, осучаснення всіх сторін життя
суспільства |
3 |
модернізація |
В |
приведення до
одноманітності, до єдиної форми або системи норм життя |
4 |
чумацтво |
Г |
система примусових робіт селянина в господарстві та садибі поміщика |
4. Заповніть порівняльну таблицю, відповідно ілюстрацій -
заставок (7 балів)
Критерії порівняння національно-визвольних рухів 1
половини ХІХ ст. |
Кирило-Мефодіївське товариство |
Декабристи |
|
1. Назва та дата діяльності товариства |
|
|
|
2. Основні причини
виникнення, керівники та учасники товариства |
|
|
|
3. Назва головних програмових документів |
|
|
|
4. Головна мета та цілі діяльності |
|
|
|
5. Методи та шляхи досягнення мети |
|
|
|
6. Плани щодо майбутнього України |
|
|
|
7. Результати діяльності та історичне значення
товариства |
|
|
|
Попередні висновки та особливості |
8. Спільне |
|
|
9. Відмінне |
|
|
!!!Повторіть ст. 5-52, підготуйтесь до уроку узагальнення.
Немає коментарів:
Дописати коментар