Практичне заняття "Розв'язання конфліктів"
Виконайте в робочому зошиті.
Прочитайте кожне твердження та вкажіть рівень погодження з ним за допомогою чисел: 1 - цілком погоджуюсь; 2 - не зовсім погоджуюсь; 3 - не погоджуюсь.
1.Люди мене не розуміють.
2.Почуваю себе "не у своїй тарілці".
3.Я оптиміст.
4.Радіти чому завгодно нерозумно.
5.Хотів би мати такі ж здібності, як інші.
6.У мене забагато недоліків.
7.Життя прекрасне!
8.Почуваюсь непотрібним.
9.Мої вчинки незрозумілі для оточуючих.
10.Мені кажуть, що я не виправдовую сподівань.
11.У мене багато переваг.
12. Я песиміст.
13. Як кожна думаюча людина, я аналізую свою поведінку.
14. Життя — сумна річ!
15. Сміх — це здоров'я.
16. Люди мене недооцінюють.
17. Я оцінюю інших надмір суворо.
18. Після смуги невдач завжди приходить успіх.
19. Я поводжусь агресивно.
20. Буваю самотнім.
21. Люди недоброзичливі.
22. Не вірю, що можна досягти того, чого дуже хочеш.
23. Вимоги життя до мене перевищують мої можливості.
24. Напевне, кожна людина незадоволена своєю зовнішністю.
25. Коли я щось роблю або кажу, буває, мене не розуміють.
26. Я люблю людей.
27. Буває, я сумніваюсь у своїх здібностях.
28. Я задоволений собою
29. Вважаю, що до себе треба бути критичнішим, ніж до інших.
30. Вірю, що мені вистачить сил реалізувати свої життєві плани.
Проаналізуйте ситуацію (відповіді в письмовому форматі на окремих листочках):
Дівчата:
Сергій і Славко навчаються у 8 класі. Сергій високий і сильний, але навчається на середньому рівні. Славко маленький і хворобливий, але навчається на «відмінно» і є переможцем учнівських олімпіад з ряду предметів. Одного разу на уроці фізики вчителька біля дошки наполегливо пояснювала Сергієві кілька разів спосіб розв’язання задачі.
Славко, який нудився, не витримав і вигукнув: «Олено Іванівно, не витрачайте часу на цього дурня, давайте розв’язувати інші задачі!»
Вчителька погодилась: «Дійсно, Сергію, сідай!Прийдеш після уроків, поясню тобі окремо». Але після уроків Сергій пішов не до вчительки, а підстеріг за школою Славка. Зустріч хлопців завершилася бійкою.
Завдання:
?- Чи можна було уникнути цього конфлікту? Спробуйте запропонувати, як можна було вирішити вже існуючий конфлікт. Змоделюйте конструктивне рішення конфлікту.
Хлопці:
Ви директор підприємства «Кредо». Між відділом збуту і бухгалтерією виник конфлікт через несвоєчасність подання економічної інформації бухгалтерією, яка не підготувала дані щодо збуту товарів за місяць, внаслідок чого відділ збуту не може здійснити аналіз основних показників збуту і визначити збутові стратегії на наступний місяць. Визначити тип конфлікту і розробити методи його вирішення.
Немає коментарів:
Дописати коментар