06.04.2020 р. Дистанційне навчання!!!
Тема: Практичне заняття: Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.
Мета: на підставі знань, отриманих учнями впродовж
вивчення попереднього матеріалу курсу, аналізу
відповідних матеріалів експозицій місцевих історичних та краєзнавчих музеїв, знайомства з повідомленнями і презентаціями, підготовленими
учнями до уроку, з’ясувати відмінності повсякденного життя українців під владою різних держав
у 1920–1930-ті рр.
1. Дайте усно відповіді на запитання для повторення:
1. Коли було утворено Народний Секретаріат?
2. Яку територію визнавала за УНР «Інструкція Тимчасового уряду»?
3. Що таке УНР?
4. Розкажіть зміст ІІІ Універсалу УНР.
5. Розкажіть зміст «Маніфесту до українського народу з ультимативними вимогами до Української Ради».
Тема: Практичне заняття: Повсякденне життя населення в УСРР/УРСР та в українських регіонах у складі Польщі, Чехословаччини, Румунії в міжвоєнний період: спільне та відмінне.
Мета: на підставі знань, отриманих учнями впродовж
вивчення попереднього матеріалу курсу, аналізу
відповідних матеріалів експозицій місцевих історичних та краєзнавчих музеїв, знайомства з повідомленнями і презентаціями, підготовленими
учнями до уроку, з’ясувати відмінності повсякденного життя українців під владою різних держав
у 1920–1930-ті рр.
1. Дайте усно відповіді на запитання для повторення:
1. Коли було утворено Народний Секретаріат?
2. Яку територію визнавала за УНР «Інструкція Тимчасового уряду»?
3. Що таке УНР?
4. Розкажіть зміст ІІІ Універсалу УНР.
5. Розкажіть зміст «Маніфесту до українського народу з ультимативними вимогами до Української Ради».
2. Перегляньте лекційний матеріал за посиланням↷
3. Систематизуйте матеріал в таблицю:
Немає коментарів:
Дописати коментар