09.04.2020 р.
Тема: Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.
Мета: узагальнити знання з теми, навчити використовувати отримані знання на практиці; розвивати увагу, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки.
!!! Виконайте практичну роботу у форматі MS-Word до
16.04.2020 р., та надішліть на електронну
адресу svetapetrenko2508@gmail.com
Опрацюйте матеріал підручника на ст. 167-169
Завдання 1. Правова арифметика. (2 бали)
Запишіть рівність.
Скористайтесь посиланням Кодекс України про адміністративні правопорушення
a – № статті «Кодексу України про адміністративні правопорушення», що містить види адміністративних стягнень
b – максимальний термін адміністративного арешту
c – вік, з якого настає адміністративна відповідальність
d – 3
e – максимальний термін арешту з перебуванням на гауптвахті
f – найменший строк позбавлення волі
g – максимальний термін позбавлення волі
Тема: Практичне заняття. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.
Мета: узагальнити знання з теми, навчити використовувати отримані знання на практиці; розвивати увагу, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення, вміння аналізувати та робити висновки.
!!! Виконайте практичну роботу у форматі MS-Word до
16.04.2020 р., та надішліть на електронну
адресу svetapetrenko2508@gmail.com
Опрацюйте матеріал підручника на ст. 167-169
Завдання 1. Правова арифметика. (2 бали)
Запишіть рівність.
Скористайтесь посиланням Кодекс України про адміністративні правопорушення
a + b – c + 3 = e + f + g
a – № статті «Кодексу України про адміністративні правопорушення», що містить види адміністративних стягнень
b – максимальний термін адміністративного арешту
c – вік, з якого настає адміністративна відповідальність
d – 3
e – максимальний термін арешту з перебуванням на гауптвахті
f – найменший строк позбавлення волі
g – максимальний термін позбавлення волі
Завдання 2. Проаналізуйте ситуацію за планом. (По 5 балів за кожну ситуацію)
1. Який учинено злочин? Відповідь обґрунтуйте.
2. Назвіть
- об"єкт злочину;
- об"єктивну сторону злочину;
- суб"єкт злочину;
- суб"єктивну сторону злочину.
3. Хто буде притягнутий до відповідальності.
А. 17-річний одинадцятикласник П. вирішив викрасти
автомобіль. Обравши автомобіль для викрадення, він з’ясував
розпорядок дня його власника. Його одноліток Т., який працює на
заводі слюсарем, на прохання П. зробив спеціальну
відмикачку. П., не маючи достатнього досвіду водія, умовив свого
приятеля (водія таксі) відігнати машину на дачу своїх
батьків. Операція пройшла успішно, але невдовзі поліція затримала всю
групу.
Б. Двоє пасажирів без квитків — 14 та 16 років —
відмовилися сплатити штраф контролеру. Коли контролери
запропонували залишити салон тролейбуса, пасажири зробили це, але й
виштовхали контролера. На зупинці порушники накинулися на
контролера й почали його бити. Поліцейський, який опинився поруч, затримав порушників,
котрі виявилися нетверезими.
Немає коментарів:
Дописати коментар