23.04.2020 р.
Тема: Особливості окупаційного режиму і Руху Опору. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу.
Практичне заняття:Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.
Тема: Особливості окупаційного режиму і Руху Опору. Людина під час війни. Голокост. Праведники народів світу.
Практичне заняття:Примусова праця у Третьому Рейху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля.
1. Опрацюйте параграф 31, 32. Зробіть конспект.
2. Практичне заняття (виконати письмові завдання та надіслати на електронну адресу svetapetrenko2508@gmail.com не пізніше 30.04).
«Соціум турбується тільки про самозбереження, його не чіпає
травмоване життя - він дивиться вперед, в кращому випадку бажаючи,
щоб нічого подібного вже не відбувалося.»
Жан Амері
Перейдіть за посиланням та перегляньте додаткові матеріали з посиланнями на різні джерела↷
Виконайте завдання:
Увага! 4 завдання по 3 бали!
1. Уважно розгляньте плакати та фотографії. Проаналізуйте зображення та написи.
Алгоритм роботи
• Що тут зображено (сцена повсякденного життя, виконання робіт, окремих людей (жінок / чоловіків / дітей) тощо)?
• Коли відбуваються події? Із чого це випливає, наскільки cпіввідноситься з підписом до джерела (якщо він є)? З якою метою надруковано зображення? Де відбуваються події? Які характерні ознаки зображуваного місця? Яке це має значення?
• Дайте характеристику зображених осіб: до яких соціальних груп і типів вони належать? Чому склад учасників саме такий?
• Чи відображають зображення певну тенденцію, явище і наскільки повно та об'єктивно?
2. Дайте відповіді на запитання:
Чим така робота / життя в Німеччині могли привабити добровольців остарбайтерів?
3. Подумате, на які групи можна розділити ці зображення (за якими критеріями)?
4. Які художні засоби застосовували художники?
Немає коментарів:
Дописати коментар